Waist Nipper Premium Beautiful

Wednesday, October 24, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Salam n good morning uolss..

Harini nak share mengenai Waist Nipper Premium Beautiful dan kebaikannya. Ramai yang tanya mengenai Waist Nipper aka bengkung ni actually. Maybe sebab ada brands bengkung lain dalam pasaran kan.
Waist Nipper Premium Beautiful
Waist Nipper Premium Beautiful


Apa Tu Waist Nipper Premium Beautiful?


Waist Nipper Premium Beautiful dibuat daripada material yang sama dengan 2 piece Premium Beautiful yang lain (Long Bra & Long Girdle) iaitu fabrik AKWATEK dan AKWADYNE yang dipatenkan. Fabrik ni special sebab tak mudah rosak/koyak tapi selesa dipakai dan amat berkesan menyerap peluh. Sebab tu if pakai produk Premium Beautiful tak rasa panas.

Kat bahagian belakang Waist Nipper ada 7 tetulang memori alloy yang support bahagian tulang belakang. Sebab tu amat-amat digalakkan sesiapa yang ada masalah tulang belakang atau slipped disk untuk pakai Waist Nipper Premium Beautiful.

Waist Nipper ni ada 3 tahap cangkuk. So, bila makin kurus boleh adjust supaya lebih ketat. Biasanya Sha suggest saiz yang guna canguk paling luar. InsyaAllah konsisten pakai dah boleh alih ke cankuk dalam.

Bahagian belakang Waist Nipper ni ada tali pembentuk shape pinggang. Ni bantu untuk bagi bentuk pinggang yang cantik pada si pemakai.


Apa Beza Waist Nipper Premium Beautiful Dengan Brands Lain?


Ada beberapa kelebihan Waist Nipper Premium Beautiful berbanding brands lain.
  1. Material lebih baik yang menyebabkan lebih tahan lama. Sha pernah jumpa customer yang dah pakai set Premium Beautiful sampai 10 tahun tau.
  2. Harga berpatutan dengan kualiti terbaik. Range harga Waist Nipper dalam kategori pertengahan. Ada bengkung kat pasaran yang lebih murah tapi berbanding kualiti, Waist Nipper Premium Beautiful jauh lagi baik. Ada juga brands lain yang jauh lebih mahal daripada Premium Beautiful tau.
  3. Paling lama dalam pasaran menjangkau 20 tahun. Brand Premium Beautiful di Malaysia satu-satunya korset yang paling lama dalam pasaran.

Apa Kebaikan Waist Nipper Premium Beautiful?


Wasit Nipper Premium Beautiful dapat bantu si pemakai:
  1. Menyokong tulang belakang
  2. Memecahkan batu karang kecil
  3. Mengempiskan perut
  4. Menghilangkan 'stretch mark'
  5. Membentuk pinggang
  6. Elok untuk mencegah demam kuning
  7. Mengubat lenguh kaki

Hopefully info yang Sha share ni berguna kepada readers blog ni ye. If ada yang nak tau details mengenai Waist Nipper Premium Beautiful ni atau pieces yang lai boleh contact Sha ye.

Kat bawah ni ada few entries Sha sebelum ni berkaitan Waist Nipper Premium Beautiful. Jemput baca ye:

1. Waist Nipper Premium Beautiful Bantu Atasi Sakit Tulang Belakang Pesakit
2. Testimoni Premium Beautiful Untuk Slipped Disc
3. Premium Beautiful vs Bengkung : Yang Mana Lebih Baik?


011-37758674

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.