Kombinasi Terbaik ketika Berpuasa

Saturday, May 19, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan yang ke 3 untuk semua umat Islam yang menunaikan ibadah puasa.

Alhamdulillah sampai juga kita di bulan Ramadhan yang mulia ni. So, di bulan Ramadhan ni Sha nak bagi tips yang memang workable pada Sha. 

Tips untuk kekal cergas dan dalam masa yang sama boleh turunkan berat badan dan hilangkan beberapa inci lemak pada badan kita. Actually benda ni memang Sha buat sepanjanga Sha ganti puasa sebelum ni.

ok tipsnya ialah masa sahur minum Min Cha bagi yang suka teh dan minum Min Kaffe bagi yang suka kopi. Even anak-anak Sha pun masa sahur Sha bagi minum dua ni. Min Kaffe dan Min Cha ni mengandungi garam buluh yang tinggi anti oksida ianya berperanan menyingkirkan toksik badan, menggalakkan sistem imun badan dan memelihara protein sel badan. Sebab tu bila minum Min Kaffe atau Min Cha inshaAllah membantu kecergasan sepanjang hari berpuasa, kalo tak percaya kena try ok 😉 dan jangan lupa makan kurma dalam bilangan ganjil ok!




Kalau untuk para wanita pulak jangan lupa sarung Premium Beautiful, sebab bila uols pakai corset Premium Beautiful ni memang automatik badan jadi sedap dan bahagian perut akan jadi penuh so membantu lagi untuk tak rasa lapar sepanjang hari. 

Dan yang paling Sha notice bila pakai corset Premium Beautiful masa puasa ni memang inci lemak tu cepat berkurang..terus rasa kurus haha perasan! tapi inilah realitinya sebab kita tak makan, pakai plak corset so memang lagi cepat kurus dan jangan lupa corset Premium Beautiful ni ada FIR (Far Infrared Rays) so membantu pembakaran lemak lagi cepat dan menggalakan peredaran darah dan meningkatkan kadar metabolisme badan kita..




Ok tu je tips yang memang Sha sendiri amalkan dan Alhamdulillah ianya memang menjadi-jadi so yang memang nak cuba dan nak kurus sebelum raya wajib amalkan apa yang Sha share ni baru uols akan rasa kesannya sendiri

Nak cuba boleh Whatsapp Sha (wasap.my/601137758674) atau fill up Contact Form.


You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.