Push up breast dengan Premium Beautiful corset

Thursday, October 18, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Assalamualaikum & morning semua

Just nak share latest testimoni Premium Beautiful yang Sha dapat dari salah seorang customer Sha baru-baru ni.

Customer ni tak la berbadan besar. Tapi kurus dan tinggi cuma dia tak selesa bahagian perut yang agak buncit dan breast yang al-ala takde. Actually dia tau pasal corset Premium Beautiful ni pun dari kawannya yang memang pakai corset PB ni dan dia sendiri tengok perubahan ketara kat kawan dia ni. Biasa lah kita kalau tengok kawan sendiri pakai dan ada perubahan baru datangnya confident dan percaya kan ?

So, nak dijadikan cerita dia google pasal Premium Beautiful dan dapatlah blog Sha ni. Maka dari situ la kami berkenalan. Bila dah jumpa tu Sha ukurkan size badan dan consult pada dia size yang sesuai untuk badan beliau. 

Nak ceritanya kat sini badan dia memang tak besar pun, tapi disebabkan bersalin secara caesarian so bahagian perut kebawah tu memang ada lebihan lemak yang flabby. Bila kita perempuan ada lebihan kat situ memang rasa sangat-sangat tak selesa. Pakai seluar or baju kurung confirm terserlah nampak kat situ. Once pakai je long girdle dan Sha ajar cara tarik lemak dan kemaskan bahagian perut dan pinggul apa lagi happy sangat la dia sebab lemak2 tu jadi firm. Premium Beautiful ni kan instant shaping. So, bila pakai tu dan tarik lemak tu ke tempat yang sepatutnya memang akan nampak perubahan ketara sangat.

Part satu lagi yang beliau suka sebab breast dah push up, walaupun breast beliau kecil je tapi actually tak firm dan agak saggy. Bila tarik lemak dari belakang badan, bawah ketiak dan bahagian perut apa lagi memang nampak la terus breast jadi firm dan terletak cantik dan automatic dari cup A jadi cup B tau..hehe inilah specialnya Premium Beautiful corset ni tau. So, tak perlu dah nak sapu cream nak bagi push up tau


Breast jadi kemas dan bahagian pinggul dan peha terus mengecil dan kemas


Moral of the story bila pakai Premium Beautiful ni bukan semata-mata pakai sarung kat badan dah siap. Memang tak akan jadi apa-apa. Cara yang betul ialah pakai, alih dan tarik lemak ke tempat sepatutnya yang akan diguide caranya yang betul dan buat hari-hari inshaAllah kesan tu akan nampak ketara. Orang berbadan besar or chubby inshaAllah paling lama pun 2 minggu dah nampak kesannya tau.

Yang nak Sha consult dan dapatkan size yang betul untuk Premium Beautiful corset boleh wasap.my/601137758674

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.