MMG Family Day 2018

Wednesday, December 19, 2018 Sha Khalid 0 Comments

Alhamdulillah, our year end activity berjalan dengan lancar dan jayanya. Ukhwah itu barakah. Ukhwah dalam bisnes MMG ni lah yang paling mahal dan rezeki paling berharga pada Sha melalui bisnes ni. Semoga silaturrahim antara kami MMGians akan kekal ke syurgaNYA..

Syukur Alhamdulillah 7-12-2018 kami semua gerak ke PD. We ols pergi berpicnic dulu kat Pantai Cahaya Negeri, Port Dickson. 

First time Sha sampai situ. Not bad pantai dia..tenang, tak kotor, tak ramai orang dan paling best anak-anak pun syok nak mandi manda. Sha ni tak suka crowded, so bila ada pilihan pantai yang aman memang akan ke situ.

Syok juga kat sini sebab ada Pulau Burung. Tapi al pelikk sebab tak de sekor pun burung ..hahha maybe burung persinggahan kot. Alhamdulilllah separuh hari juga la anak-anak berendam dalam pantai. Diorang memang happy gile sebab ada geng-geng ramai.













Our Family Day berlangsung di Eagle Ranch Resort, Port Dickson. Yang bestnya Eagle Ranch ni sebab memang specialist in Team Building. So, aktiviti semua dah tersedia kami just enjoy the moments. Malam ada BBQ, makanan memang superb sedap. Anak-anak pun enjoy dapat main game dan hadiah. Mak-mak pun happy dapat hadiah dari exchange gifts hehehe..

Our BBQ night 

Ni area Tepe
The next day 8-12-2018 before check out ada sukaneka dan acara kuak lentang untuk anak-anak. memang havoc la sukaneka ni haha sebab masing-masing nak tunjuk aksi. We had so much fun!












ALHAMDULILLAH...KITA JUMPA LAGI NEXT YEAR MMG FAMILY DAY DI LEGOLAND, JOHOR BAHRU & DESARU COAST ADVENTURE WATERPARK. INSHAALLAH













You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.