Advertisement

dah bersawang....

hermm lama gile aku tak hapdate blog aku ni..dh naik bersawang..ekteli byk senarnya nak share..tp penyakit M aku ni telalu mengaburi kerajinan aku..wakkak..hermm byk gak yang jadi dlm masa 4 bln aku tak hapdate blog aku ni...Alhamdulillah sumanya biter yang agak menggembirakan diri ku ini...Alhamdulillah skrg aku preggy almost 4 months..n due insyaAllah 26.11.2008...moga2 semuanya dipermudahkan olehNya..aminn...syafi turn to be a big brother soon..dia pon skrg dah pandai bahasakan diri dia abg long..bila tanya dia la abg long..dia la baby..layan jeklaa...even perangai dia skrg menjadi2 manjanya...tau kot dlm piyut mamy ni ade baby...one more..keta satria kitaorg yang leh jd tukun tu dh selamat diwajah barukan..hehe..aku pilih kaler putih...so takde laa keta tu kopak sana sini dah...n dedy leh ar bwk keta tu kan ;)..lagi biter menggumbirakan aku...seken intebiu yang aku tunggu dari ****..aku dpt call for seken intebiu...yeahhhh...akhirnya...haha mcm dh dpt offer letter kan..tp ni mmg aku tunggu2 pon...mudah2an ade rezeki family kitaorg ...aminnn..i'll update later about it...hermm now aku in happy mood coz zaman uweek..uwekk ku sudah berkurang..so cargas laa sket..heehe..



If you like this post and think it would be valuable to your followers, share it for me, would you? ;)
dah bersawang....

0 comments:

Post a Comment

Thanks for dropping by. Let me hear from you.