Persiapan ke Budapest & Vienna

Thursday, December 18, 2014 Sha Khalid 0 Comments

Less than a month untuk ke Budapest & Vienna. Rasa baru je habis pantang, seriously masa sekarang ni cepat sangat berlalu. Bak kata orang 'pejam celik pejam celik je' tapi ini la realiti putaran masa sekarang ni kan. Macam tak sedar dah nak abis tahun 2014 lagi beberapa hari je lagi.

Habis 2014 maka tak lama lagi la nak terbang ke Budapest & Vienna. Sangat excited untuk free trip kalini. Rasa dah lama sangat tak naik flight hehe so untuk trip kali ni memang sangat-sangat Sha nantikan. 

Bila difikir-fikir tak pernah terbayang akan merasa melancong ke seluruh negara macam ni tapi ini lah rezeki yang Sha dapat hampir 4 tahun dalam business ni. Dari tak pernah ada passport dan 'terpaksa' buat passport pun sebab berjaya dapat free trip ke Hong Kong, Disneyland & berterusanlah kena renew passport everytime nak pergi melancong. 

Alhamdulillah ini lah reward yang company bagi hasil kerja keras dalam bisnes dan peluang ni memang terbuka luas untuk sesiapa sahaja yang ada keinginan dan impian nak melancong ke setiap pelusuk dunia. Yang penting ada usaha inshaAllah impian tu pasti tercapai :)

Seriously, kalau korang semua suka melancong macam Sha ni, grab la peluang buat bisnes. Memang puas, income dan melancong free datang seiring. Just contact Sha, nanti Sha share peluang bisnes ni.

So, bila nak melancong ni preparation sebelum pergi tu memang sangat exciting lagi-lagi kalo nak melancong Europe time winter. hehe excited wooo shopping untuk travel during winter sebab Malaysia takde winter hehe so time ni laa nak melaramss


try terus baju kat sini

kita try mix & match

try la segala mafla untuk matching

Sha suka jaket ni vulus-vulus tu

Snow cap tu cantek, senang cerita anyone yang mencari winter cloth pergi la Mark & Spencer sebab banyak sangat choice

boots pun kena beli gak. Ni just try out kat Charles & Keith. Still mencari lagi boots yang cantik

;-)
Kalau ada readers yang tau kat mana nak cari boots menarik & cantik boleh la drop comment ye ;)

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.