8 Benefits Jadi Agen Di Bawah Sha

Tuesday, October 31, 2017 Sha Khalid 0 Comments


Assalamualaikum & morning semua

Alhamdulillah dah nak sampai ke penghujung bulan 10 dah kan. Lagi 2 bulan dah nak abis tahun 2017. Macamana azam korang untuk tahun ni dah tercapai tak? Dont worry kalo masih ada yang tak tercapai, inshaAllah ada peluang lagi tahun 2018 untuk kita renew dan buat terbaik supaya azam tahun 2017 yang kita nak bawa ke 2018 nanti akan tercapai ..aminn

Even Sha sendiri ada 2 azam terbesar masih belum tercapai, inshaAllah kan berusaha lagi gigih untuk make sure 2018 ni akan tercapai. phewww berdebar plak rasa haha belum masuk 2018 dah terasa debarannya. Masa sekarang ni cepat betul berlalu kan. Rasanya baru je awal tahun 2017 now dah nak sampai ke penghujung tahun dah huwaaa..

Antara azam Sha untuk 2018 ni nak bantu seramai boleh orang-orang muda dan suri rumah, yang memang ada keinginan nak dapatkan pendapatan bulanan untuk buat part time job macam yang Sha buat ni. Sebab Sha rasa ramai orang ada yang tak nampak peluang untuk mereka dapat income dari business. Sekarang memang Sha tengah mencari Agen untuk produk-produk yang Sha sendiri jual dan pakai. Antara product tu ialah Min Kaffe, Garlic dan pad Bio Seleza.

Untuk surirumah inshaAllah dari income ni la nanti korang boleh bantu diri sendiri, suami dan anak-anak. Untuk yang masih muda dan bujang tu dari income ni lah korang boleh start saving, beli aset dan emas. InshaAllah nanti dah semakin berusia dah semakin senang. Bermula dari sekarang kay.

Ok ni antara benefits yang Sha dah dapat selama lebih kurang 6 tahun dalam bisnes ni, dan nak ramai lagi dapat :

 Sentiasa diguide dan dibantu Oleh Mentor berpengalaman 25 Tahun Bantu Usahawan.
 Kerja Dari Rumah tak perlu keluar cari pelanggan.
 Online Sepenuhnya - Gunakan Kuasa FB or Instagram.
 Konsep 'Copy-Paste' Je.
 Income 5 Angka Dalam 6 Bulan
 Jimat Masa untuk buat simpanan hari tua
 Nikmati percutian PERCUMA ke luar negara 2x setahun

 Bekerja di dalam kumpulan

Cara Nak Jadi Agen Ni Mudah Je. Whatsapp Sha 011-37758674 (klik je sini --> http://wasap.my/601137758674). Sha akan explain detail cara-caranya. Sha nak cari orang yang betul-betul nak ubah hidup ke arah yang lebih baik. InshaAllah Sha akan guide sampai berjaya.

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.