Premium Beautiful untuk Bonda Tersayang

Friday, March 30, 2018 Sha Khalid 0 Comments

testimoni premium beautiful waist nipper
Testimoni Waist Nipper Premium Beautiful

Kalau ada baca last entry, Sha ada pakaikan corset Premium Beautiful pada client Sha yang ada slip disk. Alhamdulillah semalam pergi rumah dia, sakit pada bahagian pinggang tu dah berkurang.

Bukan nak cite pasal kakak tu, tapi nak cerita pasal kakak tu belikan Mak dia pula waist nipper/bengkung. Actually masa Sha pakaikan untuk kakak tu, Mak dia ada cakap-cakap juga pinggang dia sakit, dan macik ni actually bongkok sikit. Masa tu kakak tu terus offer, "Mak nak ke?" heheh bagus kan? Mak dia just cakap "kalo nak beli, belikan je la" hehehe tapi sebelum balik tu Sha sempat la ukurkan untuk macik tu dan pakaikan sample waist nipper yang ada. Memang nampak dia excited.

Then last night kakak tu message Sha, "Belikan untuk mak saya Waist Nipper ye." Dan Sha pun belikan dan fittingkan pada macik tu semalam.

Hah kalau tengok gambar kat atas tu, korang akan nampak perbezaan. Macik ni dalam lingkungan 70 tahun ++ macamtu. Memang nampak beza, pinggang jadi tegak, bongkok dia kurang sikit. Sha memang tak advise dia pakai 1 set Premium Beautiful sebab dah berusia so fokuskan pada bahagian pinggang dia je untuk bagi kurangkan sakit pinggang dan bongkok.

Happy tengok macik tu lepas sarung waist nipper ni. Dan kagum betul dengan kakak tu sebab tanpa berkira-kira terus belikan untuk mak dia sebab tau waist nipper ni sangat-sangat elok untuk sakit belakang. Alhamdulillah semoga bermanfaat waist nipper Premium Beautiful tu kepada macik. Dan korang yang nak mak korang pakai waist nipper Premium Beautiful ni pun boleh takde masalah.. InshaAllah sangat elok untuk sakit belakang bagi mak-mak kita yang dah berusia.

Ok, macam biasa ada special price untuk my blog readers. Click je wasap.my/601137758674

You Might Also Like

0 comments:

Thanks for dropping by. Let me hear from you.