My Dream Comes True with Premium Beautiful

Saturday, July 30, 2011 Sha Khalid 3 Comments




Alhamdulillah...syukur tak terhingga dengan rezeki yang telah Allah kurniakan pada sha selama ni..mmg tak pernah termimpi dalam usia seawal 30an ni mampu achieve pelbagai melalui bisnes ni. Seriously.. berangan-angan tu mmg ada tp tak pernah rasa dapat achieve secepat ni. Maybe late 50 ke baru la dpt merasa. Tapi Alhamdulillah dengan biznes premium beautiful sha mampu capai apa yang sha impikan sebelum ni... Syukur Ya Allah...
  
Premium Beatiful Sha
posing sat ngan keta baru :)
Honestly, masa awal-awal join biz ni target sha nak dpt 2k everymonth je..at least boleh buat beli handbag/shopping. Ye la sha follow blog my leader hanis dah lama and asik tgk hanis bli handbag.pastu semua designer handbag plak tu. pastu soping plak tak hengat ...kita ni kalo tgh bulan je dh mengah keke..nak soping pon terhad..so sha amik langkah berani contact hanis & hanis share pasal bisnes premium beautiful dan Alhamdulillah sha berlapang dada untuk sama2 dengan hanis dlm bisnes ni dan sha sangat-sangat bersyukur sbb bagi peluang pada diri sendiri untuk join bisnes. Ye la if sha takot & tak yakin for sure tak merasa ape yg sha rasa skrg..rezeki mmg ditgn Allah tp Allah S.W.T suruh hambaNYA berusaha :) Alhamdulillah dr bisnes ni sha dapat sikit-sikit capai impian sha selama ni..Alhamdulillah..
 
Premium Beatiful CDM Hanis
me & hubby dengan our beloved leader CDM hanis haizi..
Banyak sangat sha belajar dari bisnes ni. Sebenarnya kita punya potensi diri yang sgt tinggi cuma diri kita je yang tak tahu. Tapi, Alhamdulillah berkat berada di bwh pimpinan pemimpin yang hebat mereka telah berjaya gilap potensi yg ada dlm diri sha. So dari bisnes ni sha tau sebenarnya sha boleh je buat apa yang selama ni sha rasa tak blh. Hanya dengan sedikit perubahan kita boleh dpt kejayaan yg kita tak sangka-sangka. Hanis selalu ingatkan sha IMPIAN kita kena JELAS, bila kita ade IMPIAN yang jelas mmg senang nak capai apa yang kita impikan.

So untuk sesapa yang masih tercari-cari bisnes ape nak buat.. jom join my team. Sha just buat bisnes ni PART TIME! dengan income everymonth up to 5 figures. Ahamdulillah... InsyaAllah sha akan guide korang all the way just follow my steps.

So, ape tunggu lagi call/sms Sha ok. Share will share with you the formula to success. 

012-2151541

Don't worry sha akan share tips utk kita sama-sama buat bisnes ni part time ok :)

In life, we decide what we want.. InsyaAllah, we will achieve what we aim for.




You Might Also Like

3 comments:

  1. tahniah..saya suka melihat orang berjaya. semoga bertambah rezeki..

    ReplyDelete
  2. Teruja baca your blog. Semoga sukses...

    ReplyDelete
  3. Terima kasih atas galakan semua.. moga kita sume lebih kaya dan berjaya (kredit DAO)..

    ReplyDelete

Thanks for dropping by. Let me hear from you.